Analize

1. MEDIJSKE ANALIZE

 Osnovne analize

Jednostavne, cjenovno prihvatljive analize koje predstavljaju osnovu za praćenje pojavnosti u medijima. Kroz jednostavnu metodologiju i orijentaciju na kvantitativne elemente prikazujemo Vašu prisutnost u medijima kroz broj objava, autora objave, vrstu medija, površina/trajanje objave i stranica/vrijeme emitiranja. Uz sve to nudimo Vam mogućnost praćenja konkurencije čime ćete moći uporediti svoj medijski nastup sa drugima.

 Složene analize

Uz kvantitativne elemente, složene analize sadrže dodatne kvalitativne varijable uz pomoć kojih prikazujemo pojavnost u medijima sa posebnim naglaskom na naklonjenost medija i vrijednosnu orijentaciju objava na temelju kojih pružamo povratnu informaciju klijentima o učinku njihovih PR aktivnosti. Složene analize predstavljaju još detaljniji i kvalitetniji prikaz Vašeg medijskog nastupa pomoću kojeg ćete moći bolje planirati svoju buduću medijsku komunikaciju.

Sponzorske analize

Pratimo logotip i imena sponzora u medijima prikazujući vrijednost zauzetog medijskog prostora, te na taj način ukazujemo sponzorima koliko je uspješno bilo sponzoriranje određenog događaja. Cilj sponzorskih analiza je da se sponzorima događaja predstave učinci sponzoriranja, odnosno količina medijskog prostora koji su zauzeli i publicitet koji su ostvarili sponzoriranjem događaja.

 Analize događaja

Pratimo medijsku pojavnost nekog događaja u kontinuitetu ili za vrijeme samog događanja, a po potrebi i sve prateće medijske aktivnosti (oglašavanje, sponzorirani članci, komunikacija na društvenim mrežama). Analiziramo sve kvantitativne i kvalitativne elemente pojavnosti događaja i njegovih aktera.

 Benchmark ili kompetitivne analize

Poredimo medijsku pojavnost dva ili više subjekata iz istog sektora/industrije/djelatnosti, ili iz različitih sektora biramo najistaknutije predstavnike i poredimo ih sa vašom kompanijom. Analiziramo kvantitativne i kvalitativne elemente ove pojavnosti i donosimo zaključke o uspješnosti nastupa pojedinih aktera u medijima.

Specifične analize

Predmeti specifičnih analiza mogu biti verbalne ili neverbalne poruke, dijelovi ili cjelokupan imidž i drugi komunikacijski elementi. Predstavljaju najzahtjevnije analize u kojima je nužno s klijentom dogovoriti bitne/specifične parametre medijskih objava, te sve ostale varijable analize. Specifične analize daju odgovore na teška pitanja i često uključuju podatke prikupljene iz sekundarnih izvora (ne medijskih) koji se dovode u korelaciju.

Regionalne analize

Sve navedene vrste analiza mogu se raditi za pojedinačna tržišta, ali i za dva ili više tržišta SEE regije. U saradnji sa našim kolegama iz Češke, Slovačke i Poljske, regionalne analize mogu obuhvatiti sve medije iz zemalja CEE i SEE.

Želite li analizirati vlastiti medijski nastup, konkurenciju ili možda određeni događaj? Ovisi potpuno o Vama. U suradnji s našim stručnim timom analitičara možete personalizirati elemente Vaše analize birajući analitičke parametre koji će odgovarati Vašim specifičnim potrebama i željama (vrsta medija, subjekti, parametri, događaj). Medijske analize isporučujemo kao prezentaciju, excel ili pdf izvještaj koji sadrži prikladne grafove, tablice i tekstualni dio sa pripadajućim komentarima.

Zatražite ponudu od našeg prodajnog tima ili naprosto nazovite i mi ćemo Vam pomoći u definiranju Vaših zahtjeva za analitičkim izvještajima.

 

2. MONITORING OGLAŠAVANJA

 Analize oglašavanja

Želite precizne i konkretne informacije o oglašavanju Vaše konkurencije? Kroz analize oglašavanja dobit ćete informaciju o ukupnim investicijama u zakup medijskog prostora, oglašivaču, proizvodu, sloganu, veličini i poziciji oglasa, sadržaju oglasnih poruka, oglašavanju po vrstama medija i još mnogo više. Izrađujemo analize i izvještaje oglašavanja prema Vašim potrebama kako bi se bolje oglašavali u budućnosti.

U saradnji s našim stručnim timom analitičara određujete elemente Vaše analize (vrstu medija, subjekte, parametre), koji će odgovarati isključivo Vašim potrebama. Analize oglašavanja isporučujemo kao prezentaciju, excel ili word izvještaj koji sadrži prikladne grafove, tablice i tekstualni dio sa pripadajućim komentarima.

Kopije oglasa

Omogućavamo Vam svakodnevni uvid u kampanje i kreativna rješenja konkurencije. Izaberite tvrtku, proizvod, slogan, medij, razdoblje oglašavanja, ili samo nešto od navedenog, a mi ćemo Vam u kratkom roku dostaviti tražene informacije. Usluga Kopije oglasa jedan je od glavnih marketinških alata.

 

3. ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

Planirate svoju novu marketinšku kampanju ili želite provjerite uspješnost već provedene? Zanimaju Vas kupovne navike potrošača, kvaliteta Vaše usluge ili percepcija poduzeća? Uz usluge istraživanja tržišta naša agencija nudi pomoć u planiranju svih elemenata marketinške i PR kampanje te njihovoj konačnoj evaluaciji. Svakom klijentu pružamo dodatnu vrijednost u planiranju i provođenju svojih poslovnih i marketinških aktivnosti kroz sljedeće vrste tematskih istraživanja:

 

-          Poznatost i povjerenje u proizvod, brand, marku…

-          Ugled i reputacija poduzeća

-          Zadovoljstvo kupaca/potrošača

-          Zadovoljstvo zaposlenih (interna komunikacija)

-          Konzumacija medija

-          Zapaženost kampanje

-          Provjera elemenata vizualne komunikacije (logotip, ambalaža, izgled oglasa)

 

Pomoći ćemo Vam riješiti svaki problem koji se može izmjeriti, evaluirati ili istražiti kroz bilo koji oblik terenskog ili istraživanja za stolom.

 

U našim istraživanjima, posebno ili kombinirano, koristimo sljedeće metode:

 

-          Sve tehnike anketnog istraživanja (terenske, vlastiti online panel, CATI, TAPI, LAPI, SAPI)

-          Individualne i grupne intervjue

-          Mystery shopping (vlastita aplikacija za provedbu tajnih provjera - Crispy)

-          Blind testove

-          Analize sekundarnih podataka

-          Eyetracking tehnologiju