Monitoring

monitoring

Društvene promjene u medijima su neodvojivo povezane. Medijsko izvještavanje reflektuje se na događaje i imidž aktivnosti koje sprovode sve organizacije i pojedinci.

Medijsko izvještavanje

Uspješno izvršavanje planova i odgovorno poslovanje su nemogući bez prave predodžbe o medijima. Klasični media monitoring štampe, elektronskih (radio i TV stanice) i internet medija postao je potrebnim, ali nedovoljnim proizvodom za sve vrste kompanija / organizacija. Tehnološki i društveni napredak nije se desio bez medijskih promjena. Centar pozornosti je pomjeren sa internet medija na društvene mreže. Kliping ide korak ispred vremena i spreman je za praćenje.

Novi društveni mediji

  • 250 miliona korisnika pristupa društvenim mrežama posredstvom mobilnog telefona.
  • Facebook ima više od 750 miliona, Twitter više od 200 miliona a Google plus više od 25 miliona korisnika.
  • Da je Facebook država, bio bi treća najmnogoljudnija država na svijetu.
  • Na internetu postoji 32 miliona blogova, koji uključuju stavove i komentare o organizacijama i proizvodima modernog svijeta.
  • Svake sekunde skoro 2 sata video materijala bude postavljeno na internet stranicu Youtube.